پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

محدودیتی برای سفر به مشهد وجود ندارد | با هرگونه تخلف در اجرای پروتکل‌های بهداشتی برخورد قانونی می‌شود

  • کد خبر: ۶۱۶۳۳
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
محدودیتی برای سفر به مشهد وجود ندارد | با هرگونه تخلف در اجرای پروتکل‌های بهداشتی برخورد قانونی می‌شود
معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: پیرو مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیتی برای سفر به این استان و کلانشهر مشهد وجود ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدصادق براتی افزود: طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا جز شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی از نظر شیوع کرونا، سایر شهر‌ها ممنوعیت و محدودیتی برای سفر‌های نوروزی ندارند و با توجه به اینکه رنگ بندی خراسان رضوی و مشهد زرد اعلام شده است، محدودیتی از این نظر نداریم.

 

وی ادامه داد:، ولی با توجه به شکنندگی اوضاع و احتمال اوجگیری شیوع ویروس جهش یافته کرونا، توصیه ستاد‌های ملی و استانی مقابله با کرونا این است که مردم سفر خود را به تعویق انداخته یا با دقت بیشتر اقدام به سفر نمایند.

 

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه با انجام واکسیناسیون کرونا در اواخر دوران شیوع این ویروس هستیم، همکاری مردم را در محو آن به شدت نیازمندیم.

 

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد‌های ملی و استانی مقابله با کرونا، در تعطیلات نوروزی، اسکان در مراکز آموزشی، مدارس، کمپها، بوستان‌ها و برپایی چادر به هیچ وجه مجاز نیست.

 

براتی ادامه داد: زائرسرا‌های دولتی نیز برای پذیرش میهمان ممنوعیت دارند و اقامت مسافران فقط در مراکز اقامتی رسمی شامل هتلها، هتل آپارتمانها، مهمانپذیر‌ها و خانه‌های مسافر دارای مجوز و استاندارد‌های رسمی، مجاز و میسر می‌باشد.

 

وی گفت: همچنین اجرای پروتکل‌های بهداشتی و نظارت بر واحد‌های اقامتی، تاسیسات گردشگری و سایر مشاغل مرتبط با زائران و خدمات‌دهی به آنان با جدیت بیشتری انجام خواهد شد.

 

معاون استاندار خراسان رضوی افزود: هرگونه تخلف و کوتاهی در اجرای پروتکل‌های بهداشتی و قواعد منظور شده برای میزبانی با برخورد قانونی مواجه می‌شود.

 

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲ هزار و ۳۳۰ واحد تاسیسات گردشگری در خراسان رضوی ادامه داد: بیش از ۶۰ درصد این تعداد را واحد‌های اقامتی تشکیل می‌دهند که نیمی از آنان برای میزبانی از مسافران آماده و فعال هستند و طی چند روز آینده تعداد دیگری نیز به دایره خدمات رسانی افزوده می‌شوند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->